SCRISOARE MAMEI

                                                                                     Orașul Chișinău, R. Moldova

                                                                          30.01.2013

                                     Scumpă mamă,

Dăruiesc ție această scrisoare căci cadourile nu vor compensa niciodată faptele tale, iar câteva cuvinte din suflet vor fi întotdeauna binevenite. Mulțumesc că ai știut să fii lângă mine atunci, când eram departe de sufletul tău. M-ai iubit în clipe în care nu meritam și nu ți-ai arătat iubirea demonstrativ. Timpul m-a făcut să ințeleg că numai tu mă poți iubi așa cum sunt eu. Te apreciez pentru toate jertfele și sacrificiile, pe care le-ai făcut pentru mine. Acum le înțeleg, dar... e cam târziu ! Tu ai rămas ființa spirituală cu aripi care a zburat pentru mine în ceruri și în universuri infinite. Știu că mereu mi-ai dorit binele, frumusețea și toată gingășia din lume. |Ai fost și ești zâna cea bună, ca mediator între oameni și divinitate, ca Sfânta Maica Domnului. Îngerul meu păzitor, creatoarea mea, vei rămâne pe veci apreciată, dulce și gingașă ca o floare într-un câmp verde proaspăt de primăvară. Mi-ai luminat drumul cel drept, m-ai învățat să am curaj, m-ai ținut în brațe, din sânii tăi am crescut și tu mi-ai spus ce-i asta ” viață ” .          Iartă-mă, că nu-ți spun zilnic cuvinte frumoase. Eu nu știu cum alte fiice, dar eu nu pot trăi fără îmbrățișarea ta, parfumul tău și ochii, care-mi șoptesc că cineva e cu mine mereu și ține cum nimeni pe lume. Brațele tale sunt marea mea siguranță. M-ai protejat cu corpul, acum cu vorbe și îndrumări. Prietena mea cea bună, căreia îi spun totul, orice supărare sufletească, mă înțelegi și mereu vei fi maica tuturor zilelor mele. Îți exprim recunoștința pentru lacrimile tale vărsate pe ascuns, pentru durerile tale și nu cred că există cineva care să merite măcar a o suta parte din tine, nici eu. Știi de ce ? Pentru că nu merit ; Tu ești printre cele șapte minuni ale lumii, făptură pură a Dumnezeului, care ai fost trimisă pe pământ să ne protejezi pe neascultătorii, păcătoșii copii. Chipul tău e soarele pe pământ. Laptele tău e dulce, zăhărul e dulce, mierea e și mai dulce, dar nimic nu-i mai dulce decât tine. Și cine n-are mamă, n-are nimic. În inimă, în abisul din străfundurile ei oricând voi găsi iertarea. Timpul trece, tu mă hrănești cum cerul cu ploaia pământul. Te port în suflet în fiecare zi. Mâna care  mi-a mișcat leagănul a fost mâna care conduce lumea. Îți mulțumesc că atunci când tata ne-a lăsat, nu m-ai dus la orfelinat, ci m-ai ținut alături, depășind dureri și suferințe pentru mine. Îți înțeleg ura față de tata, ea e energia irosită din zilele pe care le pierzi. Tu știi că raspunsul ei e dragostea. Boala asta se tratează uitând, trăind mai departe. Iartă-mă că-ți pierzi sănătatea cu mine, iubirea. Te iubesc !

          Știu că tu ești mai mult decât arăți a fi. În ochii tăi albaștri se ascund toate mările și oceanele lumii, în buzele tale toate florile înfloresc, chipul tău deschis este inima lui Dumnezeu, iar inima ta e totul pentru mine. Te felicit cu sărbătoarea de Opt Martie, Ziua Femeilor. Îți trimit în zbor cea mai dulce îmbrățișare.

 

                                                                                    Te sărut cu dor, Sofia.

                                                           

 

                                                   Clasa a IX-a ”B”, liceul ” Vasile Vasilache ” 

                                                    Chișinău, raionul Botanica.

                                                    Telefon de contact : 079343894 

                                                    Profesoara îndrumătoare : Svetlana Cutie                                       

Enquête

Do you have suggetions for me?

Yes 34 50%
No 18 26%
Tanto 16 24%

Total des votes: 68